ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری
نوشته شده توسط : مشاور ارشد

آن دسته از داوطلبانی که برای آزمون دفتریاری ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند برای ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری اقدام کنند. به این منظور افراد می‌توانند اطلاعاتی را که به صورت اشتباه ثبت کرده‌اند، در هنگام ویرایش اصلاح کنند. برای شرکت در آزمون، اطلاعات فرم ثبت نام با اطلاعات اصلی متقاضیان مطابقت داده می‌شود. بنابراین اصلاح فرم ثبت نام بسیار مهم می‌باشد.

آزمون دفتر یاری برای جذب دفتر یاران اول و دوم در کانون سردفتران و دفتریاران در زمان‌های مختلف به صورت استانی برگزار می‌شود. بنابراین افرادی که هنگام ثبت نام اطلاعات خود را به اشتباه ثبت کرده‌اند، باید با مراحل ویرایش اطلاعات خود آشنایی داشته باشند.

 

تاریخ ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری 1402

داوطلبان آزمون دفتریاری که به عنوان دفتریار اول و دوم ثبت نام کرده‌اند، باید اطلاعات ثبت نام خود را در زمان نام نویسی آزمون دفتری ثبت کنند تا بتوانند کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

اما در برخی از مواقع ممکن است که اطلاعات ثبت نامی اشتباه ثبت شده باشد و داوطلبان قصد ویرایش آنها را داشته باشند. در این صورت می‌توانند در صورت تعیین شدن زمان ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری، مراحل و روند مربوط به تصحیح اطلاعات خود را انجام دهند.

غالباً تاریخ ویرایش ثبت نام آزمون دفتری از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در قالب یک اعلامیه تعیین می‌شود و داوطلبان می‌توانند در بازه زمانی تعیین شده فرایند ویرایش اطلاعات هویتی خود را انجام دهند.

در سال‌های قبل تاریخ ثبت نام آزمون ۱۳ تا ۲۰ شهریور بود که در این بازه زمانی افراد می‌توانستند مراحل اسم نویسی خود را انجام دهند و در صورت نیاز اطلاعات ثبت نام خود را ویرایش نمایند. لذا توصیه می‌شود با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام داوطلبان، اگر می‌دانند که اشتباهی در اطلاعات آنها وجود دارد برای ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری اقدام کنند.

اطلاعیه: در زمان ویرایش ثبت نام آزمون دفتری متقاضیان جدید هم می‌توانند مراحل اسم‌نویسی خود را انجام دهند. لذا تاریخ ویرایش ثبت نام آزمون دفتری از ۱۳ شهریور تا ۲۰ شهریور تعیین شده است.

 

چگونگی ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتری دارای یک بازه زمانی مشخص می‌باشد که افراد باید برای ثبت نام خود اقدام کنند و اطلاعات خود را ثبت نمایند. برای ویرایش کردن اطلاعات ثبت نامی داوطلبان می‌بایست به سامانه آزمون دفتری به آدرس  saazmoon.com مراجعه نمایند و از طریق این سامانه روند ویرایش و اصلاح اطلاعات را انجام دهند.

به این منظور داوطلبان باید در هنگام ثبت نام به سایت مذکور وارد شوند و پس از ورود به پنل ثبت نامی خود اطلاعات خود را ویرایش نمایند و پس از ثبت درست اطلاعات می‌توانند منتظر دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند. مراحل ویرایش اطلاعات آزمون دفتریاری به شکل زیر می‌باشد:

✔ ابتدا باید به سامانه آزمون دفتریابی به آدرس  saazmoon.com مراجعه کنید.

✔ در قسمت بعد باید لینک مربوط به ثبت نام آزمون دفتریایی را وارد نمایید.

✔ در بخش بعد باید اطلاعات ثبت نام خود را ثبت کنید و ویرایش اطلاعات ثبت نامی را که به اشتباه ثبت کردید انجام دهید.

✔ در این مرحله باید اطلاعات خود را ثبت کنید و با موفقیت از سامانه خارج شوید.

 

صلاحیه‌های مربوط به ثبت نام آزمون دفتریاری 1402

برای نام نویسی در آزمون دفتریاری و شرکت در این آزمون بدون هیچگونه مشکلی، ابتدا باید تمامی داوطلبان فرم مربوط به آزمون دفترچه ثبت نام خود را با دقت چک کنند، چراکه در صورت ثبت اشتباه اطلاعات نمی‌توانند در آزمون حضور یابند. بنابراین افراد باید یک بار فرم را قبل از اتمام ثبت نام چک کنند تا در صورت نیاز مجدد به ویرایش بتوانند مراحل ویرایش ثبت نام آزمون دفتری را انجام دهند.

در برخی از مواقع در هنگام ثبت نام آزمون استخدامی دفتریاری اصلاحات مربوط به آزمون ارائه می‌شود که داوطلبان باید مجدداً فرم ثبت نام خود را با اصلاحات ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد کشور یا سایت‌های اطلاع رسانی معتبر ویرایش کنند.

بنابراین ضرورت دارد که همه داوطلبان اطلاعیه‌های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سایت‌های معتبر اطلاع رسانی را تا قبل از اتمام فرایند ثبت نام آزمون دفتریاری مطالعه کنند تا در صورتی که اصلاحات از سوی مرجع مربوطه ارسال شود، بتوانند در صورت سریع‌ترین زمان ممکن فرم ثبت نام خود را ویرایش نمایند.

طبق روال هر سال اصلاحیه‌های آزمون دفتری در سامانه مربوط به ثبت نام این آزمون منتشر می‌شود و اطلاعیه‌ها لازم برای تصحیح فرم داوطلبان برای حضور در آزمون دفتریاری منتشر خواهد شد.

مشاوره مربوط به ویرایش ثبت نام آزمون دفتریاری 1402

آزمون دفتریایی در بازه زمانی مشخصی برگزار می‌شود و افراد علاقمند باید همه اطلاعات وارد شده در فرم اسم نویسی خود و اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه را به صورت صحیح وارد کنند.

به این منظور حتماً باید اطلاعات ویرایش شده خود را در فرم ثبت نام چک کنند تا در صورت نیاز ویرایش ثبت نام آزمون دفتری‌، روند مربوط به اصلاح اطلاعات را انجام دهند.

مهلت ویرایش اطلاعات هر سال محدود است و افراد باید در بازه زمانی ثبت نام خود، روند مربوط به اصلاحات را نیز انجام دهند و اشتباهات فرم را اصلاح کنند.

قابل ذکر است که در موارد خاصی امکان تمدید مهلت ثبت نام آزمون دفتری از سوی سازمان اسناد و املاک کشور وجود دارد و افراد در این بازه زمانی می‌توانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

در واقع در زمان ثبت نام امکان ویرایش اطلاعات نیز برای افراد وجود دارد و افراد جدید هم می‌توانند ثبت نام در آزمون را انجام دهند.

مهلت زمان تمدید شده آزمون دفتریان بسیار محدود است و در بعضی از مواقع افراد می‌توانند وارد فرایند تمدید زمان ثبت نام شوند. این مهلت زمان ثبت نام برای داوطلب قابل تمدید نیست. بنابراین توصیه می‌کنیم که حتماً در بازه زمانی ثبت نام اولیه ویرایش ثبت نام آزمون دفتری را انجام دهید تا با مشکل ترافیک سایت مواجه نشوید.

چنانچه در ارتباط با مراحل ثبت نام و ویرایش آزمون دفتریاری سوالی دارید، کارشناسان آکادمی ایران تحصیل آماده‌اند تا اطلاعات لازم را در این خصوص در اختیار شما انجام دهند یا می‌توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی این سامانه بهره‌مند شوید.

منبع

https://irantahsil.org/%d9%88%db%8c%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%a2%d8%b2%d9%85%d9%88%d9%86-%d8%af%d9%81%d8%aa%d8%b1%db%8c%d8%a7%d8%b1%db%8c-1402-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d8%af%d8%b1%d8%ae/





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: